Ed Hardy vin och Hemmakvällsgodis

deprimerad är bara förnamnet... kan inte fatta att säsongen är över, en sådan sketen match. Vi förlorade ynka två matcher på hela säsongen, var rankade som tia i landet... och så åker vi ut. Jag har inga ord i min mun för det...

var till kiropraktikern idag igen... har tre besök till på mig att bli bättre tydligen... inte för att något hämmar mig just nu... men jag vill bara bli helt smärtfri från allt tills nästa säsong inleds.

ikväll är det sofistikerat. hemmakvällsgodiset som jag fick igår tillsammans med ed hardy vinet... mmm..


tog lite emot att öppna det... men mmm så gott. önskar vi hade flaskorna i sverige, de är ju så fina!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Som jag har letat efter de vinet!!! du vet inte var man kan köpa det möjligtvis :)?

2009-11-20 @ 19:58:09
Postat av: jocke

Har köpt andra Ed Hardy viner på Systembolaget med snyggare etikett. Fans 3 olika sorter, en vit och två röda. Det var Ed Hardy by Christian Audigier

2009-12-12 @ 22:03:49
Postat av: Elin

Hej på dig:) jag bara måste få veta var jag kan köpa dessa vinflaskor ? var på en tatumässa idag. de fanns att köpa där- OM man drack upp innehållet på stället, och jag körde bil :/ du kan väl vara så himla gullig och maila mig ? (A) Trevlig helg ! MVH Elin

2010-04-24 @ 01:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback