?

sitter bara och stirrar rakt fram. är helt tom. vet inte vad jag tänker längre. egentligen lever jag början på det livet jag vill leva, här i usa. vad händer om jag flyttar här ifrån? kommer jag någonsin komma tillbaka mer än som en galen turist? vad händer med fotbollen om jag inte lämnar usa? vad händer? vad kommer jag göra? vem kommer jag bli? vem är jag? jag vill göra allt. jag vill vara med om allt. jag vill vara där saker och ting händer. jag är nyfiken. jag vill prova. jag vill se. jag vill lära.


vad händer nu? ska jag börja söka jobb? hur blir det med kollojobbet i sommar? och sports academy? ska jag registrera mig för klasser här i vår? vilka klasser? ska jag boka tid hos advisorn? 

jag vill inte tänka på detta nu. vi har match imorgon. vi ska vinna. vi ska spela åttondelsfinalen, kvartsfinalen och det förhoppningsvis på hemmaplan. vi ska till tampa. vi ska vinna nationals! först. MORGONDAGENS match. Franklin who?

jag är förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback