FINAL!

Det blev en promenadseger mot Queens. 2-0. De hade inte direkt några farligheter. Matchen mellan svensklaget CW post och våra herrar blev en destu sorligare historia. Herrarnas säsong är nu över. Kvällen blev en lugn historia... kollade på Marley And Me... Var ruggigt nära på att bryta vadslagningen med Åsa... den där kakan... var inte långt ifrån att få mina tänders avtryck... men jag klarade mig med nöd och näppe.

I morse var det "träning".. fotbollstennis... avslappnat och lungt. Har sovit bort hela eftermiddagen... vilket jag verkligen har varit i behov av.

Nu ikväll har jag snackat med världens bästa
MajsanX!

Nu är de dags för Miracle (film) och sen lär man väll somna snabbt.. för imorgon är det FINAL mot Dowling @ NYIT klockan 11 am.



Your hug makes me melt. Your smile makes me smile. Your laugh makes me laugh. I think about you. You are special. Special for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback