inomhus fotboll... i korridoren

I och med uppståndelsen och succén i helgen börjar saker och ting hända! utan att ta saker i förskott så känns det bra :)

Igår kväll blev det fotboll med krish och don i korridoren. Sinnes skoj. På strumlästen halkade man runder finter, dribblingar och tacklingar. Efter det blev det strandtennis inne i launchen med weirs lillebror. sötingen lämnade dessvärre usa idag :( han bara: men em, inte kan vi väll spela här, du kan ju få böter! haha... 10 år gammal, redan kännedom om reglerna. (Btw, fick faktiskt spela där ändå..:)

idag lämnades äntligen uppsatsen in, hade debatt om att använda "slurs" (ord som jag absolut aldrig tänker skriva i bloggen) vara eller icke vara. om de ska förbjudas eller ej. som tur var fick jag agera domare, jag är inte tillräckligt insatt i utsträckningen de använder sig av dem här...

Ikväll har jag, tro det eller ej pluggat för morgondagens prov i matte. Behöver rycka upp mig i matten.... förstår.. nog det mesta nu...

bara en sak som är mer problematisk än vad jag trodde.... tanken är att den ska lösas imorgon... dessvärre inte upp till mig.






du gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback