säsongen är över....

Säsongen är över. Vet inte vart jag ska ta vägen. Allt känns bara för jäkligt. Att avsluta en sådan bra säsongen med en riktig plattmatch. Vi underskattade verkligen våra motståndare, det tillsammans med att INGEN i laget hade en bra fotbollsdag gjorde matchen till förnedring.

Så istället för att dra ut och dränka sorgerna som de flesta åkte jag med min roomie till jfk och lämna en tjej... skjutsade sedan min roomie till baren och tog med mig killarna till mcd... kvällen avslutades med lejonkungen fyra i morse med krish... sedan stöp jag i säng av utmattning. Allt för många tårar hade fällts.

Idag blev det... efter omständigheterna ingen matteklass för mig.. tog mig dock till karaten och fick reda på att där är bara två klasser kvar... plus finals.. som vi inte ska ha... utan ska bara ses då och få reda på våra betyg.

eftermiddagen har bestått utav tvättning... och gossip girl... helt plötsligt kom min roomies partner. sådan överraskning. sådan chock. så gulligt! de har inte sets sen augusti! min roomie har hela tiden trott att de skulle ses först på onsdag... jag dör så gulligt det var!

jag fick svenskt hemmakvällsgodis... mmmmm så gott!

ikväll har det blivit couples retreat.... ska se ett par avsnitt till av gossip girl... så att jag tills nästa vecka är i kapp med sändningarna på tv :)


vad ska man nu tillbringa dagarna med när man inte har träning???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback