Thanksgiving

Becca my love har lämnat. Jag har skrivit på för min nygamla klubb: ÅLAND UNITED!
Nyheter, nyheter, nyheter... o finska nyheter. Så nu har jag ingen återvändo.. :)

För första gången ever.. har jag och A hamnat i en seriös diskussion. Jag var inte upplagd för det... jag förstod precis att detta är typ sista helgen med gänget i och med att nästa helg drar jag till Washington och sen antagligen New York helgen efter det... han började också förstå att vi inte kommer att kunna ses och umgås på samma vis längre. Krish och Marq gjorde ju inte saken bättre... men men... vi sex somnade jag...

Imorgon är det thanksgiving... jag känner lite att jag inte orkar bry mig och väljer att satsa på fredagen istället då det är black friday. Hade förvisso varit kul att se den riktiga amerikanska thanksgivingen... men a ville inte med till delaware... vilket gjorde att jag inte ville.. jag vill inte med på någon av "lag middagarna", så funderar lite mellan en middag i trumbull med tiff, åka med a till hans kompis i nyc och chilla eller stanna här och gå ut o käka med några av killarna och kanske några av simmorskorna och marie. how knows.

har varit med marie i new haven idag. IKEA och köttbullar. IGEN. fjärde gången på en vecka. tror jag har gått och sprungit över en mil idag... jäkla ikea :)

neee... ska chilla lite nu.. har inte fått många timmars sömn...

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbart!

2009-11-26 @ 22:22:05
Postat av: jennie

Jag ler... =)

2009-11-30 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback