Update

Ingen som vet någon som söker erbetskraft på Åland...? jag vill ha jobb! Jag vill inte klättra på väggarna!


Helgen har varit underbar. Jag, A, Krish, J, As kompis... har blivit turer till såväl Rosvelt island samt brooklyn. Har nog bott de senaste nätterna i Brooklyns finaste lägenhet! Sinnes fint. Träffat en massa folk från Virgin Island... så vill sjukt gärna åka ner och hälsa på A och alla de andra i sommar. Becca och Marie är med på. Hade varit sinnes skoj!

Blev lite shopping... blev mina älskade Ed Hardy shoes... mmmm I LOVE! största fyndet blev nog ett par levisjeans för mindre än 10 dollar... typ 70 kronor på time square. annars lite träningskläder, ny klänning, vantar, mössa och lite sådant... dock allt det till ordenarie pris.

Imorgon kommer besök igen.. som stannar här tills helgen innan jag ska hem. så nästan två veckor... kommer nog bli mycket häng i New York och lite i Washington!

Dax för plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback