Blandat är gott

Vette bubblan vad det var med bloggen igår för igår kunde jag inte skriva någonting :(

Igår var det match i New York... vinst med 4-0 i... storm... typ. På vägen dit sov jag och wierdo... bara det att vi låg luandes på varandra... så lagkamraterna... var ju tvugna att fota detta. Ser verkligen supergulligt ut haha. Förstår inte varför de säger att vi aldrig ska få sitta brevid varandra igen!?

Väl hemma blev det lite plugg, hade fete mattetest i morse... som inte gick så bra. Tyvärr. Men... världen går inte under för det. :)

Nu blir det GH med Emma, lite dricka sen ska vi göra oss i ordning för kvällens sammandrabbning i damernas volleyboll! Derby mot New Haven! Bara det att jag har klass klockan sex... så det blir hum.. en intressant klass.. en klass jag bara varit på en gång tidigare dessutom...så jag måste verkligen gå. Så blir de när vi har haft många onsdagsmatcher.

För övrigt var vi igår innan matchen rankade som nummer 12 i landet och jag hade högst räddningsprocent och flest nollor i vår serie. Skoj skoj!


Förresten har min utbildning hemma i Sverige... blivit genast mer komplicerad att gå tillbaka till än vad jag trott... tydligen har jag inte tagit något studieuppehåll... så jag får väl hoppas på att jag kommer in på distansutbildningen då!? ett alternativ som mamma sa... var att försöka komma in på distansutbildningen och stanna här två terminer till och plugga fulltid både "här och där"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback