I feel good

life is great.

klarade sparkprovet idag i min tae kwon do klass... it makes me happy! jag bara älskar sporten!!! har världens bästa instruktör!

sitter inne med världens förkylning, host osv... luftvägskartärr tro...!?


Ikväll var det super mysigt! Det hade gjort i ordning lobbyn med kuddar, mattor, filtar, belysning osv... sen blev det uppträdanden. Egenskrivna låtar, gitarr, dikter... u name it. Super mysigt! Vi var nog en 50 pers där. Vice kaptenen stod för lagets insats. Grym! En av killarna jag umgås med läste upp en så sjukt sann och bra dikt om hur livet är.

Nu är det sängen som kallar, imorgon blir det match på Long Island innan jag ska möta upp killarna på Grand Central för att ta oss ut i nattlivet i City! Yeeeeah!

Wierdo... fick klippa mig idag... ouuupppa

 

 

You are saying that you want to have fun. Lets have fun. Lets do whatever we want to do. In this moment. Now. Joy of a toy.

"If a give you a hug. Would you push me away? Would you spit on me?" -  from THE poem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback