Lill-lördag it is

Vann med 8-0... hade inget att göra. Planen... eller åkern... var en ren sörja... halva och den andra halvan en baseboll plan! Hur tusan kan man få ställa upp med ett lag ändå i så pass bra serie på den gyttjehögen!? en gåta...  vi blev faktiskt... tillsagad att inte vinna med större siffror än så... så många konstiga saker här som försiggår... samma med en match vi spelade tidigare under säsongen... i och med att det inte spelar någon roll vad sifforna blir framåt... värre med de man får i bakåt... förvirrande...


ikväll har det blivit spel... har skrattat i sönder mig. Här finns människor som jag vill ta med hem... åh vad vissa är underbara! har faktiskt haft samtal om att jag skulle stanna här... trots allt... jag som trodde jag var säker på att jag ville åka.... undrar hur ett liv hemma i sverige skulle se ut...!? jag mår bra nu! en roomie som jag skulle kunna göra vad som helst för, marie som är min terapeft.. och a.... som är min extra bror. Tre människor som jag avgudar. det är svårt att lita på människor här, men de tre... har mitt fulla förtroende. I love you guys!






jag har ett gott öga och ett... "ont" öga till dig... vet inte vad jag ska tycka och tro längre....


nepp.. lektion om sex timmar... natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback