Lycklig som få :)

Jag ser mig själv som jäkligt lyckligt lottad! Som 22-åring, har jag tillbringat tre år i Malmö, ett år i Finland och snart ett år i Usa... samtidigt som jag påbörjat två högskole/universitets utbildningar, träffat människor från hela världen, resa, fått testa på olika sorters jobb och spelat fotboll på hög nivå. Jag har redan klarat av några av mina stora drömmar och lärt känna mig själv så mycket bättre. Jag lär så länge jag lever. Gårdagen tillhör det förflutna, morgondagen framtiden så låt oss idag lära av det förflutna för att få en så bra morgondag som möjligt.

Det märks att det är Midterm... folk pluggar som galningar. Vad gör jag? hum... lallar runder som alla andra dagar. Ska dock få klart iaf en uppsats innan denna dagen är slut.

Men.... gossip girl first!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback