Sommaren är här

Har varit i Kuopio i helgen för match. En första halvlek.. som var... inte så bra, med finare ord och en andra som var bra. Slutresultatet blev 2-0. Skönt att få hålla nollan trots allt...

Resan hem är helt minnesvärd. 5 h i buss. Glass någonstans efter ryska gränsen. Jag sprutade lotion på någon säkerhetsvakt på flygplatsen i Helsingfors. Skrattade så att vi kiknade och höll på falla samman. Åt chokladbollar och inga jäkla masariner på planet! :) Väl hemma på Åländsk mark blev det långpromenad med Frida och besök hos Ante.

Har idag påbörjat min kurs.. som jag snart har tenta i... den andra får jag skjuta på obestämd framtid. Hinner inte. orkar inte.

Efter jobbet idag har det blivit skateboard åkning... känner att jag håller på att lära mig! Till och med Strandnäskidsen var impade!! eller.. var de impade av något annat... kids! Jag o Ante har tagit tag i och bokat färjebiljetterna till Sverige nu så att vi kan komma iväg till usa :) och ikväll har vi lirat basket... jag och halva laget! Sinnes skönt! Sommaren är här!



Är man skillad så är man :)



Snart kommer Råskis hit :):):)



Frippso är i Sverige nu och har träffat min mamma... vilket betyder att jag får inlinesen hit imorgon :):):)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Wiiiiiii

2010-05-23 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback