Uffe på berget

Jobbat mer än någonsin känns det som. Fixat med skolan, fast ännu ack så långt efter.

Käkat glass, Varit så långt söderut jag kunde för att avreagera mig. Kastat frisbee. Grillat. Firat chokladbollensdag med många ifrån laget. Förlorat 1000088 runder i skip-bo. Varit på skolmusik, men så stor och fräck konsert!

I onsdes blev det till ante efter träningen. Slitna som få. Hockey och goda? biffar. Mest rädsla för att sitta i sönder den lilla lilla hunden. Kvällen... avslutades på ett udda (eller ej) sätt.

Igår hade jag morgonträning med min målvaktsträning. Körde endast tillslag. Sen for vi ut och kikade på IFK Dam... långt ut i ingenstans. Käka kebab o glass... o kasta frisbee.

Idag skulle jag ha en riktig sovmorgon, men ack. Vaknade vid halv nio... elelr typ halv tio, iaf ack så mycket för tidigt. Men snackade med älskade kusin som jag inte snackat med på hundra år. Tvätta o träna. Palla inte att sitta hemma sen emd för mycket tankar i huvudet så drog med mig Fripps till Uffe på berget och käka glass... bakar nu mina scones... kör även två med hallon i :) har adlrig gjort sådana själv... så vet inte hur de kommer smaka. Ikväll far vi till Kuopio, tillbaka på söndag kväll.


Världens bästa <3 <3 <3

Varför. Varför nu? Jag är förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback