Livet kunde tydligen bli jävligare..

Jag som för en vecka sedan inte trodde att livet kunde bli jävligare... men ack så fel jag hade.

Jag har varit med om en bilolycka... en klasskamrat har bytt sida...  jag orkar inte mer. jag tyckte livet var pest redan innan... Det är ingen som förstår, ingen. Förstår inte hur de tänker när de vill att jag ska spela i helgen. Känns som det finns annat jag behöver tänka på. Kan aldrig tänka mig att jag kommer klara tentan... förstår inte när jag ska orka ta tag i den...


Jag ser ingen mening med livet... må jag finna den innan det är försent..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ryck upp dig! Det finns meningar med livet och det finns många! Livet är tragiskt ibland, men det går vidare. Jag tycker om dig och många andra med mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback