livets mening...

förstår inte hur du kan arbeta som pedagog. så lågt ska inte jag sjunka.

du är den fegaste människa som finns..


det är ingen som förstår.. det finns ingen som vet hur jag känner mig... INGEN. det finns ingen som kan se alla mina tårar inuti mig. jag bär en mask. det finns ingen annan som vet egentligen riktigt hur allt ligger till. ingen som vet hur mina tankar går.. ibland inte ens jag själv... jag funderar över livets innebörd och den har jag inte funnit. funderar på om man ska ge upp allt...

sitter här återigen och bara gråter... vet inte vart jag ska ta vägen... jag orkar inte må så här. livet känns meningslöst. alting känns meningslöst. det blev ju inte bättre av att jag fick reda på att jag fattas ett ynka poäng för ett vg på 20 poängskursen.. örk. jag är patetiskt beroende av goda resultat.

snart är det tydligen dax för klassfest med den nya klassen... tur att många i klassen verkar vara hygglos. annars hade jag fått ännu mer bryt där. visst skolan är skit... men där finns ändå något som får mig att gå upp på morgnarna....



hur säger man till någon som man lovat något att man inte kan hålla det?

gräver min egen grav...?

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag är ledsen för att jag inte finns där när du behöver mig som mest. Vi ses snart, sweet. Jag saknar dig. Kramar

Postat av: mary

Känner igen känslan. Mitt skal är ganska hårt kan jag säga. u-mottagen har såna man kan prata med insåg jag häromveckan. testa det? Jag vet att det inte är bra att gå o hålla allt inom sig, jag gör ju det hela tiden. hang in there girl!

2007-02-07 @ 21:52:03
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback