positivt?

Efter alla nedstämmande inlägg kommer detta nästan låta positivt. I och med hans bortgång har jag insett att mina beskymer är små beskymer. Jag har även insett att det finns saker som betyder mer för mig än andra... Jag har tagit uppehåll från fotbollen i tre veckor (därmed inte sagt att jag ska sluta, som jag hört sägs...). Dessa första dagarna har varit väldigt lugna på så vis, men dock har jag pluggat från tidig morgon till sena kvällar inför helgens tenta på nervsystemet. Har just nu en liten paus i pluggandet... tänkte springa en kort runda på stan. Höll på att sjunka ner i snön när jag var ute och gick i morse, förhoppningsvis är det bättre plogat nu. Anders kom inte hem igår, pga allt snöoväder och därmed har jag sovit min första natt själv i lägenheten. Kändes något skumt...

Har även blivit godkänd som au pair! Så nu är det snart fritt fram?!

Har varit och köpt pjäxor, stavar och nu även skidor till skidresan! Hoppas bara jag får skidorna innan vi åker.

Vasaloppet går av staplen om 9 dagar. Ojojoj. Dax att börja träna snart?!

Lotta jag saknar dig och ditt skitsnack! Blir så glad när jag hör ifrån dig!

Bye

Kommentarer
Postat av: S

Skönt att höra att du mår bättre!
Vi hörs på msn i helgen!
Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback