19 juni

För första gången... på mycket länge gav jag iaf 95% på träningen med de andra spelarna.. annars är det bara målvaktsträningen som drar upp mig. Måtte jag vara på väg att få tillbaka min glöd!?

scan... scan... scan... min kära sommar arbetsgivare... vad ska man säga? 37 arbetsdagar kvar... 17 för de som går på semester andra rundan... ohhh vad skolan är bra underbar ibland!

på torsdag blir det fin fin muckarfest i lund och på freden åker jag visare till malmö för midsommar firande! åh avd det ska bli kul att träffa en del från gänget igen! Lilja, vännen;) Josse min älskling! Ååååh... jag vill tillbaka till gymnasiet!

Helgen bestod utav fotbollstittande med kusinen... Jag som var snäll och körde hem fyllona... kul!:) tre skumma killar.. (30+ are... hahaha!!!) eller.. ja. lördagen blev till att fara till älmhult... match och ikea. Fest med några från laget... utgång blev banken... där det fanns kändisar... ojojoj. kändistäta kristianstad:) Måste medge att den ene av dem var iaf mycket trevlig och hans vänner lika så..;) tsss...;) söndagen... bestod av sömn.. sömn...sömn..sömn.. och lite städ tillsammans med godiset.

Maten kallar... inte var dag man äter kvällsmat!:)

Kommentarer
Postat av: Marie

tänk sen när vi är färdiga: sommarlov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback