Fel sida återigen

Vissa människor förstår jag mig bara inte på. Jag är ingen tankeläsare och jag förstår inte alla gester. Kanske är det så att jag har tolkat allt fel eller är det inte så. Jag vet inte... Varför kan man inte bara säga rakt ut vad man tycker och tänker så slipper allt bli så komplicerat med en massa missförstående? Snälla, förklara jag är förvirrad.

Jag blir så irriterad på alla förstå-sig-påare runt om på landets idrottsplatser. Folk som gnäller på spelare, domare, ledare... ja allt som går att gnälla på! Men snäll människor, gör det bättre själva!!! Finns det något värre än de människor som fördärvar fotbollsmatcher genom att sitta och gnälla på allt och alla. De som tror sig veta bäst och mest.... ahhhhhhh! Jag blir galen. Mina öron tål inte folk som ska diskutera ett ämne de absolut inte förstår sig på... en annan föredrar att hålla tyst istället... men men.. men så kan man ingenting heller;) Nä som sgat jag har vaknat på fel sida idag med.

Tack för en trevlig kväll och eftermiddag!

Jobb imorgon, upp i ottan.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback