8 maj 2007

Fotboll, fotboll, fotboll... mycket i livet kretsar återigen kring detta ämne. Jag har alltid älskat att träna... och tyckt mindre om att spela match. För tillfället är det precis tvärtom, skumt värre. Jag har tyckt det varit mycket tillfredställande att spela på sistone, till och med sitta på bänken... Ibland undrar jag varför man offrar så otroligt mycket tid på denna hobby. För det är en hobby det fortfarande är. Jag skulle lika gärna kunna spela i en lägre division. Fast jag tror nog jag hade fått aningens panik när kvalitén är sämre... men men. Vi får se, en dag kanske. Fats då ska jag lira ute i stället. ;) Jag längtar så efter att få jaga en boll och inte bara så och vakta en bur. Snart kankse... eller inte?

Nu är mina fina praktik veckor slut. Jag fick fin kriktik när jag slutade. Barnen ville att jag skulle komma tillbaka på onsdag och att jag skulle hålla alla deras idrottspass i framtiden. För mina var mycket roligare och jag var ju dessutom tjej vilket de tyckte var mycket positivt! Gårdagens soltaste blev jag när en av eleverna pratade med mig, han har nämligen inte sagt ett enda ljud till sin klasslärare på flera år! Jag har varit där i två veckor!!!

Nu ska jag sriva alla mina fina arbeten som ska in denna veckan, jag ska vara så duktig så!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback