Kärring - då har jag fortfarande en chans!?

Gårdagen var den mest panikartade dagen på länge. På vägen till skolan ringer en skola och vill att jag ska vikariera. Duktigt nog säger jag nej, eftersom jag snart har tenta. Väl på skolan var allt frid och fröjd tills det at vi kommer in i idrottshallen och jag o E får reda på att det är vi som ska hålla i tre timmars lektionen....! PANIK! Vi fick kraftigt panik. Det enda vi hade gjort var en grovplanering... typ lite häck, någon staffet etc. Dock tyckte jag lektionen blev ganska så bra, utifrån våra förutsättningar... me ack som klumpigt att bomma dagen såå... På köpet lyckades jag ta i sönder Hs klocka... aj. Inte bra, inte bra!

Igår kväll blev det träning, gick på stan en sväng och sen hem till A. Kära A hade strömavbrott...

Idag har det blivit vikariat. Första lektionen blev jag kallad kärring av en elev. Samma elev kommenterade senare när han på någotvis fick reda på att jag var singel med att han då forfarande hade chans..!? haha. som det svänger!:) Imorgon ska jag tillbaka och vikariera... dock för de äldre eleverna

Ikväll är det träning. Kanske ska leka med H imorgon.

Tentaplugg. Reflektioner. Planering.

So long, vitlöksbröd måste jag ha nu!!!

/EK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback