lite om mig..

9 nuvarande:
Humör:
trött....
Smak: vitlöksbröd... tredje gången jag äter det på två dagar... =/
Kläder: a-lagets nya fina träningsoverall..
Skrivbordsbild: ingen aning... tycärr inte jag som bestämmer...
Nagelfärg: naturligt blanka o fina
Tid: 21.37
Omgivning: tv:n... mamma o pappa
Störigheter: surkärringen i korvkiosken... och att jag är för trött för att åka någonstans...
Tankar: vad vill jag?

8 första:
Bästa vän:
min kära kusin...
Screen name: emme o emmis var det underbarndomen
Djur: Bubblan min älskade kanin
Piercing: bara mina fem små hål i öronen... i väntan på fler?
Kärlek: den största och enda... är egentligen anders.
Musik: backstreet boys:)
Bil: äger fortfarnde ingen... =/ vill köpa en v40... hoppas hoppas hoppas. lever annars på lån av anders o föräldrarana
Kyss: i den där hallen... ojoj. jag minns det som igår.. haha.

7 senaste:
Cigarett: aldrig hänt!
Mat: vittlöksbröd.
Dryck: svartvinbärs juice.. så gott så.
Biltur: från kristianstad hem med tränaren.
Kyss: oj...:)
Cd spelad: artmade i bilen. alltid:).
Tv-program sett: bonde söker fru!:)

6 har du nånsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: på sätt o vis...
Brutit mot lagen: njae...
Nakenbadat: ne
Varit på tv: ah.
Kysst någon du inte kände: ah

4 saker:
Du gjorde i igårkväll: kusinen mötte upp mig på tågstationen... in på videomix. körde en raggarrunda till hennes föräldrar. käka. kolla på bonde söker fru...:) sen hem till mina föräldrar o kollade på film innan jag däckade.
Du kan höra just nu: tv:n. mammas prat och pappas knappande på den andra datorn.
Du inte kan leva utan: kärlek
Du gör när du är uttråkad: smsar eller ringer någon....

3 personer
Du vill se ut som: ingen aning... mig själv?;)

2 val:
Svart eller vitt: svart
Varmt eller kallt: kallt tror jag... får då kan man ju värma sig;)

1 önskan:
att få åka! dit dit dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback