Helgen

Du Rebecka säg det... jag är så trög och trycker på länkar... så aldrig mer sådant!!

Igår var jag och tittade på Everöd... vilka lirare=) sen drog jag in till M & J... sjukligt trevligt... och avslöjade alldeles för mycket av mig själv.. illa illa.

Idag har de varit zonläger... första gallringen för fjortonåringarna... sen var jag och kollade på Everöds F12-lag. Superduktiga!!! så söta.. fast hamnade med spelarnas småsyskon och busade! Shit, jag hade dem när de gick på dagis.. innan de ens kunde gå! och i dag går de alla i skolan!!!! SINNES! sen kollade jag och e på everöds b-lag... så nu är jag äntligen hemma... har kollat på sista halvleken av HIF med idag...  riktig fotbollsdag minst sagt;)

söka jobb skulle man man kanske göra...=/

Är sjukligt sleten efter gårdagen.

Tack M&J för att ni nästintill bar mig till bussen =/

Kommentarer
Postat av: Marie

ALlting för dig honey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback