Ingen återvändo=)

juuuhpp. Då var kontraktet inlämnat, vilket innebär att det nu hädanefter inte finns någon återvändo vare sig för mig eller Ida=)

Efter 12 h resande steg jag igår eftermiddes i land. Eftermiddagen spenderade jag och Johanna på Nikolajs och på hotellrummet. På kvällen var det match mot GUSK ett lag ifrån Sverige. Jag stod andra halvlek och matchen slutade med en sorglig förlust med siffrorna 2-0 (1-0). Laget som gick ut i andra halvlek var inte samma lag som gick ut i första.

Denna fredag bestod av ett styrkepass i morse innan vi blev upphämtade av fotografen. Vi åkte tillr edaktionen där vi blev iintervjuade och plåtade... man är inte direkt fotogenisk! Till skillnad från Johanna som gick ner i spagat (eller vilket det nu var). Jises!

Nu i eftermiddag har vi inhandlat och beställt skor/handskar och varit på arbetsförmedlingen. I need a job! Någon?

Ska upp på rummet och käka lite nu innan vi blir hämtade om en kvart.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback