inte det nej.

engentligen borde jag ha städat idag.. men icke. Vaknade vid sju imorse.. skickade in mitt arbete och kröp till kojs igen... skönt. Har skamligt ont i magen..=/

igår var jag äntligen hos sjukgymnasten i hopp om att börja rehabträna... men icke. fick tre små övningar med mig hem för att öva upp koordiinationen i foten.. så de ska jga göra i massor så att koordniationen är bra tills på måndag då jag ska börja min rehab på jätte allvar. var sedan och klippte mig innan jag tillsammans med några från idrottsklassen stack till kåren för sportsittning. nästa gång ska jag inte vara skadad och sen ska man ha hunnit förfesta mer innan man kommer dit.. i övrigt var det trevligt.. kanske dax att börja vara med på fler sådan saker så att man lär känna andra också och inte bara klasskamraterna... kände bara de jag gick det med nämligen till skillnad från de andra som tycktes känna alla...

gay.. haha. eller vad säger du rebecka? =) jaja.. kan inte annat än skratta åt det...
 
ska göra mina övningar nu sen städa. pweuh.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ja men lite kanske?? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback