Perkele!!!

Perkele! Jo lite finska har jag allt börjat lära mig! Men nu är det mest satans jäkla perkele!!!! då matchen igår blev inställd blev det träning istället, en träning som för mig slutade med hårt tryck runt foten och hoppandes på kryckor.

gårdagen fördrevs för övrigt framför djurgården-mff matchen innan vi begav oss till becca. laget är helt underbart! hoppas de är lika goa när man flyttar dit.=)

tack och lov för att allas våran lagmamma följde mig till stockholm... annars hade det varit kört för min del.

tydligen så är man mer ökänd än vad jag trodde... i stockholm visste någon snubbe vem jag var!? inte bra!

i eftermiddag blir det KDFF-Djurgården. allsvensk premiär!!! sedn blir det väll till att uppsöka läkare eller akuten=///

3 poäng!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

men emelie då!!! stackare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback