sjukling

Rebecka: damn it. Insåg precis att jag har några gömmor till med skor som är funktionsdugliga än... nu vill jag inte räkna mer!!! men skor är ju så gudomligt!!

Halsont, halsont, halsont. Snart, snart snart räknar jag med att kunna börja jogga... sjukgymnasten sa idag.. typ om två veckor och om 5-6 veckor kan jag nog börja lira boll igen! Smärtan minskar sakta men säkert.

idag påbörjades b-uppsatsen på allvar. Jag är redan trött på den =/

det ska ordna och donas nu inför stundande valborg som ska firas återigen i blekinges skogar. trevligt värre. 1 maj ska även den enligt mina nya traditioner(!?) firas i lund med studentsång och spex.

hur sjuttsingen har "alla" lyckats få nys om detta....!? jaja... vad vore en bal på slottet? snacket det går!

det verkar som om det är sant... skit med. jag vill ditt bästa. /din

Kommentarer
Postat av: Rebecka

du är galen :P och tack för komplimangen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback