sport

I helgen gjorde jag en oväntad premiär för min modersklubbs herrlag. Debut blev kanske inte den mest lyckade... men men. Har insett att det finns lite skillnader till trots mellan dam- och herrfotboll. Herrarna är ju fysisk mycket större samt de fullföljer in i situationerna vilket damspelare mindre sällan gör. Om damspelarna till trots fullföljer så är de inte hälften så stora att rubba på... En ny erfarenhet!

I lördes gjorde jag även min första fridykning. Sjukligt coolt. Tidigare i livet har jag inte ens kunnat snorkla utan att få panik men detta gick som fina fisken! Testade även på att snorkla och spela Under-vattens rugby ett spel för tuffa tjejer och inte mesiga killar!

Under lördagen lämnade jag även min lånelägenhet... sorgligt men sant... kvällen slutade på Grand.

I övrigt bestod helgen mest av träning och återhämtning samt mys.

Nu är allsvenskan igång. Äntligen!? Nästa helg är det dax för mina forna lagkamrater att göra premiär i den högsta serien. Dock tillhör jag ännu klubben, men inte så länge till!

Imorgon eller på torsdag bär det av till Åland, sorgligt att Ida sviker... men men. Får väll lära mig att klara mig själv ibland också=)

1 april betyder som de flesta vet att luras, självklart blev det ett spratt för min kusin!;)

Steve ska göra sin första träning ikväll! Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback