Hejdå

Igår var en sådan dag då jag och Åsa inte behövde blogga då det var match och resor som gällde... 3 poäng togs hem, vilket var minst sagt på tiden. Efter det vi kommit hem igår var vi några som for till Kira för att säga hejdå, tråkigt...

Idag är det sista dagen med OS med som gäller, så vad ska jag nu göra om dagarna? Hoppas parolympics börjar snart, någon som vet? Där brukar Sverige vara grymma. Så många grymma idrottare det finns i denna värld!!! Det bästa med OS är att jag oftast blir fastnar mest för sådana idrotter som jag normalt sett aldrig ens skulle ägna en tanka åt. Något som har fått mig att börja fundera är över hur många gånger dessa tjejer och killar egentligen tränar om dagen, hur många timmar. Det är åtskilliga! Shit, vad vi fotbollsspelare är slöa som tränar en till två gånger om dagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback