Anagram

Idag blev det jobb. Lyssnade och medverkade under författaren Per Nilsson idag. Väldigt intressant och givande! Han gav tips om att kasta om bokstäver, alltså anagram. Mitt namn blev till: lömskare eremit, mörkrets amelie, ölsremma etiker... vackert vackert. Ingen solprins direkt men ack.

For och fixade papper ifrån skatteverket och sen upp till gymmet. Körde lite styrka först innan jag hoppade in på indoor walking passet. God träning för lår och rumpa!!!

Har äntligen blivit av med MiniAnne..

Fick svar ifrån sj idag. Hum de tyckte jag skulle få en viss ersättning iaf. Gött nu när jag måste upp till Stockholm och då biljetterna är duktigt dyra nu i juletid!

[alvine and the chiiipmunkets]

Kommentarer
Postat av: Marie

Ååh Per Nilsson!

VI har också en mini-anne här hemma :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback