Annandagen är sorgens dag

Igår blev det ens väng inom stdan... visade sig att några affärer redan påbörjat mellandagsrean... hitade en massa goa människor att snacka med... så att min tid fördrevs medans de andra sprang i affärerna.

For hem till kusinen och hennes sambo med Lina. Lagade mat. Mös. Festa. Spela guitar hero. Kvällen slutade på T-baren... i en enermo kö in. Träffade en massa bekanta som är utflugna ifrn staden.


Jag fick höra ifrån en kompis att jag måste vara världens straightaste människa. 
           Hum...

Jag ville bara försvinna igår. Jag trodde verkligen inte att .. skulle säga något... hahaha... jag dör.


Han sa att han tycker om mig också:):):)



Idag är det fyra år sedan tsunamin. Tsunamin som har förändrat oerhört många människors liv. Tsunamin som tog så många människors liv. Tsunamin som tog en av mina gamla klasskamraters liv. Tsunamin som var så förödande. Tsunamin som fördärvade så mycket. Tsunamin...   Jag ryser, jag ryser när jag tänker på den. Jag ryser när man ser bilder ifrån de drabbde områdena. Usch.


Kommentarer
Postat av: Lina

I en enermo kö in? hum... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback