Avslöjande?

Kan så här på juldagen avslöja att det är så gott som klart för vilken klubb jag ska spela med under sommarmånaderna här i Sverige också. Självklart beror det på om jag får sommarjobb eller ej... samt var. Får jag inget sommarjobb här, kan jag lika bra göra något annat i sommar. Men men. Fick erbjudande om att spela med dem imorgon... utan att någonsin ha satt min fot på någon utav deras träningar. Men ack. Imorgon kommer jag inte må bra, och för det andra HATAR jag inomhusfotboll... Det borde inte ens få kallas fotboll!!


Ändrade planer, far till Eko först för att leta lite böcker om New York innan jag sticker hem till kusinens sambo och umgås med han innan kusinen slutat jobba. Tydligen är det ett par affärer här om kring som har öppet idag... skumt.


Ses i vimmlet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback