Avslöjande!

Ja. Jag har märkt att det snackas på stan, det snackas bland bekanta. Ingen tycks veta riktigt vart jag ska ta vägen. De som vet är egentligen den närmsta släkten och de mest fotbollsintresserade vännerna. Ingen annan. Jag har velat hålla det så "tyst" som jag kunnat, trots jag bara velat skrika ut det. Det är ju fortfarande så att det inte är helt klart. Inte helt klart på det vis att jag inte har biljetterna och visumet i min hand. Jag antar att ni som inte vetat vad jag helt snackat om ändå anat. Jag har planer. Planer sedan länge. Planer på ett annat liv. Ett annat liv i en annan världsdel. 

Det är till det stora landet i väst.

 

Närmare bestämt till:


För att studera på:


(
http://www.bridgeport.edu/pages/1.asp)

Är det så att jag får visum, så flyttar jag i mitten av januari!!

Bridgeport ligger ungefär en timme norr om New York city! Heja heja!:)


Men som sagt. Så länge jag inte har visum och flygbiljetter i handen är ingenting säkert. Än så länge är det bara drömmar. Drömmar som är nåbara. Drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback