Flygresan är bokad!

oj vad tiden springer iväg. Sover gör jag om dagarna och poker splear jag om nätterna.... hann iaf med en sväng om gymmet igår innan jag, kusinen, fidde och berra hade en supermysig spelkväll!!! Sjukt skönt och lungt och riktigtriktigt roligt!

Som sagt, om nätterna spelar jag poker... inte konstigt att jag är trött nu när jag spelade till fem i natt..:/ men efter att ida väckt mig har jag nu fixat och donat med resan.  Så 08.10 den 14/1/2009 lyfter jag ifrån Kastrup!!!!! Och återkommer den 22/5/2009 13.05!!! Sjukt. Jag ska vara gone i fyra månader!!

Och självaste Tiffany Wiemer, alias the Boss! kommer jag bo endast 15 minuter ifrån!!!!:):):)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaha, här har man glömt att läsa din blogg på sisådär en par veckor, och vad har hänt? ALLT! haha. Fick du mitt videoklipp jag skickade till dig på telefonen igår? ;) Vad kul att det äntligen är säkert! Grattis! Antar att du åker tillbaks sen i höst då? För i vår hinner jag inte hälsa på dig. Men i höst! ;)

2008-12-28 @ 13:50:44
Postat av: Marie

Fy fan vad roligt! Jag är skitlgad för din skull! Men kunde du inte ha väntat tills efter den 16:e...? :D NJUT av livet underbara du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback