Fredagen

Idag blev dte upp i ottan för att ta en kalldusch så att jag vaknade till liv. Försökte fixa lite grejer til skolan som jag skulle till. Klockan åtta träffades jag och Emma till sist, yrvakna och flummiga som två nykläckta fågelungar. Vi fick en hel del gjort innan jag tvingade Emma med mig för att kolla av min PPD och ta min BCG. Vi körde iväg och välförtjänst slängde i oss skräpmat ifrån McD innan vi åter begav oss till skolan för att skriva på vårt arbete. Under eftermiddagen uppstod nog fler frågetecken än utropstecken dock:(

På vägen hem blev jag stoppad. För första gången i mitt liv fick jag visa upp mitt körkort och blåsa i alkomätaren. Jag hann inte ens bli nervös! Men klarade mig, det gjorde jag:)
Hem och slängde mig på sängen, sovtajm!!!

Nu blir det till att återigen fara till stan, för att mysa med kusinen.

Det blir T-baren på juldagen. Vilka stöter man på där??


Till min glädje imorse så hade vågen pekat nedåt... om än ypperst lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback