Jag hatar sprutor

I morse for jag och fixade grejer på posten... men ack. Jag fick aldrig brevet rekommenderat, så får in imorgon igen. For vidare och tog meningokock vaccin... känns skumt. Har ju ingen aning om vad det är bra för. Ska iaf sitta i mellan tre och fem år. Tog även ett nytt "prov" på tuberkolos, det som man var tvungen att göra första terminen på lärarutbildningen. Dock är mitt för gammalt för att ha med i mina hälsopapper. Därför jag tog nytt idag. Öööörk, jag hatar sprutor!

Emma och jag har varit återigen flitiga som myror idag!

Fick min VFU-film godkänd idag! (På tiden!) och dte med beröm:):) väldigt tydliga mål och tydliga instruktioner. Att jag fokuserade på vad eleverna gjorde och anpassade svårighetsgraden vart efter för deras skull! Tjo:) bra!

Ne, ska fixa med hälsopapperna idag och sen ska jag läsa uppsatsen... Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback