Lagfest

Igår blev det dax för lagfest i hässleholm. Käka tacos, snackade och hade en liten julklappslek. Jag och två spelare till tog oss till stan för att festa lite till... och vid kvart över ett var det dax att gå ut. Drog till class där vi skulle vara uppskrivna på gästlistan (=gratis inträde). Men blev där nekade inträde då gästlistan bara gällde till ett. Vi bestämde oss för att gå därifrån då vakten ropar efter oss... är det nån av er som är (/TTYU flickvän!? Jag pekar på min kusin... Som sa... ja, jag får väll ta på mig det då... Skumt. Bara för att hon råkade vara rätt persons flickvän.... men men. Vi kom iaf in, träffade några andra från laget där som hade varit på 25-års fest.. snackade med dem.. innan jag fick syn på han. Jag började då gå bort mot banken för att ta mig in där... när han får fatt i mig...

Efter en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG diskussion med han lyckas han fått de där orden ur mig som jag inte någonsin hade tänkt säga till honom. Ja, jag tycker om dig...
damndamndamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback