Pepparkaksdeg

Idag blev det jobb. Sjöng julsånger och sådant. Med min vackra stämma! Underbart ljuvligt!!!

Kusinen fick hoppa in och jobba i em så hann inte träffa henne. Hon åker ju imorgon. Jäkla förädare!!! Åkte och hälsa på mormor och morfar istället. Morfar hade fått stränga direktiv av mamma att varken jag eller pappa skulle få hämta pepparkaksdegen för då skulle den ta slut... =/ task. Deg som är så gott!!!

for hem och somna framför seinfeld. och har nu ikväll varit och tränat handboll. Ska göra min premiär i helgen mot Åhus. Min gamla förening... har bett om att få sitta på bänken hela matchen och vill bara spela om det krisar.

Imorgon är det sovmorgon exakt hur länge som jag vill! mohahaha!!! första lediga dagen på evigheter!

Btw. Idag kom rektorn och ville snacka med mig... Hjälp. Ne. Hon hade fått en specifik förfrågning om mig till ett vik. Sweet:) Kul att vara lite eftertraktad iaf!:)



Ett positivt steg i alldeles rätt riktning!!! Förhoppningsvis vet jag mer på fredag!

Kommentarer
Postat av: Snez

hemlis karran ;)

2008-12-03 @ 23:26:52
Postat av: Snez

S, som i Snez! men hushhhh nu...

2008-12-03 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback