Exet och en beundrare

Ojojoj... vet inte vart hän jag ska börja.

Efter att ha spenderat ett par onödiga timmar framför pokern mötte jag upp Jossan och hennes familj i stan för att sticka och käka. Blev såklart kebabisch..:) Sjukt vad jag kommer att sakna det!


For upp till söder för att kolla på fotboll... och vem kom dit där om inte A. Älskade A. Min enda riktiga kärlek. Hade inte sett han sen bröllopet i maj månad!!! Han hade lagt på sig en del:) Men sjukt söööt! och hans leende, hans underbara leende!!! så... nu har jag haft en stor klump i magen... eller jag har en stor klump i magen!! jag vet vem jag lär drömma om i natt...!? eller!?

Fick helt plötsligt när vi satt där och tittade ett sms... det enda som stod i det var hej. Vem fasen är det nu? Men ack. fattade inte. Fick till svars att det var en kille som sett mig i en skolkatalog... som hade bett sin morbror ta reda på mitt nr. Vem jävlas med mig??? Killen ville helt plötsligt skicka en bild på sig... tänkte hum... lär märka vem det är då.. men ack. ingen jag kände igen heller. Nu har det visat sig att killen i fråga har gått på degeberga... och då var han söt:) fast vems hans systerson är... det har jag ingen aning om.... jag som trodde det var gotlänningen... wellwell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback