arta sig

-Kolla på KDFFs träning på måndagen                     done
-Se sex in the city med kusinen
-Hälsa på mormor och morfar                                     done
-Hälsa på farmor                                                            done
-Hälsa på faster                                                              done
-Åka till Tosselilla med Jossan:) (en sjukt rolig tradition) (blir inget då Jossan måste jobba extra.)
-Luncha med Marie                                                        done
-Fira Lina                                                                          done
-Käka ute med familjen och en vänfamilj (tradition)done
-Utgång onsdag, lördag                                                done onsdag
-Malmö?
     -Se en MFF match?
-Umgås med kusinen                                                    done, meeeeer!
-Bada i Åhus                                                                     done
-Träffa Au:arna!?
-Arteleristen                                                                      done
-Ha sjukt kul                                                                     done
-Träna                                                                                done

aja... listan börjar arta sig. Jag har gjort en del sånna där saker som jag bara längtat efter, ta en eller ett par öl i öltälten, kört radibilar, köpt en såndär gigantisk glass i Åhus, spelat boll i tivoliparken, bara ligga en halv dag på soffan och inte göra ett dugg och gå på loppis.

Det finns saker man ångrar här i livet och det finns saker man våndas för att man gjort... men men. Gjort är som sagt gjort...det är bara till att inse. Fast det finns saker andra borde våndas för och ångra... åh vad jag skrattar åt det! hehe... sjukt kul! visst det var jag som blev drabbad men det är inte jag som ska skämmas... hum. lustigt detta blev..;)

Väskan ska snart börja packas om... ååh.

ikväll blir det in till stan.. åh träffa en del från gänget... imorgon blir det sex in the city... och på måndag blir det heldag i malmö med en avslutning som heter MFF!;) på tisdag far vi.... upp, upp, upp till finlandia... [sååmi]

Regn och rusk är vad som bjudits på under denna veckan.. skulle det inte kunna bli en lite fin avslutning på min vistelse..?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh då får vi hoppas vi springer på varandra i staden ikväll!! :D

Postat av: Marie

Då får du besöka mig på JULA på måndag, promise?! :D

2008-07-12 @ 20:17:46
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback