HAN!

Vad ska man göra när en man älskar blir fullkomligt lurad? Jag har försökt säga det, men samtidigt är jag rädd för att betraktas som en förstörare. Visst jag vill inget hellre än att ha tillbaka honom men jag skull aldrig någonsin kunna göra något för att såra honom. Inser han detta?


Efter att inte ha träffat varandra på ett halvt år bestämde vi oss för att idag inhandla en gåva tillsammans till ett par gemensamma vänner. Mycket kontakt har vi inte direkt haft det senaste halvåret. Men nu när vi äntligen sågs var han totalt känslokall. Så sjukt känslokall. Jag storgrät från minut ett, när jag klev in i lägenhet. När jag insåg vad jag förlorat. När jag insett att han har någon annan. Spysmaken sitter än kvar. Jag vill bara kräkas. Jag vill bara gråta. Jag känner mig helt tom. Menar han att han har kommit över mig helt? Det värsta var när jag sedan ringde honom för att be om ursäkt och han berättade att han var på väg till henne. 


Jag hoppas att sanningen kommer fram ikväll. Jag står inte ut med att inte kunna säga mer till honom, jag vill inte se han sårad. Jag vill att han ska vara glad och lycklig. Jag vill att han ska vara med mig, Nu och föralltid.


Nej, jag vet inte till 100% att det är sant. Men jag skulle inte vara förvånad och det mesta verkar stämma med andra källor, även genom honom. Hon får inte såra honom.


Att se hennes grejer varvade med hans, eller det som var våra. Tänk att hon använder de sakerna jag en dag köpte till oss. Tänk vad de gör i lägenheten.


Han säger att han är sig lik men jag tvivlar. Den gamla han hade aldrig varit så känslokall!


Jag älskar dig. Låt mig bli din igen!


Kommentarer
Postat av: Lexi

Vill du synas mer?
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=alexxxi

Postat av: Rebecka

Åh gumman!! *kramar om*

2008-05-08 @ 22:12:32
URL: http://rebekak.blogg.se/
Postat av: Marie

Måååh! Snäckan då! :/

2008-05-08 @ 22:56:46
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Sara

Stackars ditt ex som måste stå ut med att du säger en massa saker om hans nya, speciellt synd om ditt ex's nya tjej som måste stå ut med dig!

2009-04-29 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback