Ögontjäneri

Sofie: vem är det som härmar vem?=)

idag, för första gången i min, förhoppningsvis, långa karriär som lärare fick jag höja rösten och det ordentligt. Jag har aldrig tidigare varit med om något liknandet! Helt sjukt ögontjäneri! Nu förstår jag varför jag riktat in mig för de äldre eleverna!

Packa, packa, packa! jag har börjat... och hunnit få ner en del. Undrar om han köpt mina båtbiljetter än. det är sjukt.. om en vecka bor jag i ett annat land... sjukt.

Opponeringen givk långt över  förväntan... fast min mun måste förseglas... den glappar alltför ofta.

Fixa, Fixa, Fixa. Lot to do.

Skvaller. Att man gillar det!?;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skvaller is the shit!

Postat av: Rebecka

tycker det finns rätt gott om ögontjäneri bland de äldre eleverna också du ;)

2008-05-28 @ 09:22:36
URL: http://rebekak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback