Packar

Tack Nadja:)

Skolan är snart slut... slut på denna hektiska månaden. Håller på att packa för fullt, kan man inte bara ta med hela huset och dess innehål!? Undrar hur min lägenhet ser ut!? Undrar om Ida följer med!? Ja just, vi veka skåningar som har ett oerhört poröst skelett. Stackare. Följ med!

Koorigeringarna är inskickade, så nu är allt jag har kvar två halv dagars arbete med lekar och fika. På fredag blir det förfest med fotboll. Det stora derbyt, Everöd tar emot Gärds Köpinge. Everöd, är egentligen min moderföreing men det är Gärds Köpinge som kännts som den de senaste fem åren... men nu klappar nog hjärtat återigen för Everöd. Ett Everöd där jag representerat såväl pojklag som flicklag och herrlaget. Damn it, han kommer inte;) efter det blir det fest med alla underbaringar, gänget och klasskamraterna tillsammans! Underbart! På lördag är det 25-årsfest... och sen på söndag åker jag:)


Snacka om babyboom!!!

åter till packningen och städningen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Du, var ska ni vara o förfesta då? Ut sen ja!! =) Sjunga stad i ljus o guld i USA!! =) Kommer att sakna dig när du är borta.. KRAM

Postat av: Emma

Halloj du!1Trevlig att du ha en blogg får man ju lägga till den så man kan läsa den varje dag. Ha de toppen

2008-05-28 @ 21:44:04
URL: http://emmafemma86.blogg.se
Postat av: Josefin

jag viste inte att du hade blogg!! Nu är vi nog kvitt? haha

2008-05-28 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback