Valborg i Blekinge och Spex i Lund

Jobb, jobb jobb.. i onsdes började jag mitt "nya" jobb.. kul men intensiv dag.

Valborg firades tillsammans med gänget i Blekinges skogar i ett underbart torp. Grillning som är ett obligatorisk moment för Valborg skedde så klart. Även detta året blev det wokat över den öppna elden. Gott, gottigott gott.. även om man är lite reserverad=) vid elden blev det även lekar... som avslöjade en hel del bistra sanningar om varandra! Vi fick även instruktioner i Karma Sutra... väldigt instruktiva sådana!!! med praktiskt utförande. Skratten flödade liksom alkoholen... både in och ut..=)

Några krälade på golvet, andra åt Snorez med hela ansiktet...! och någon snodde chokladet!!! chokladet som kom att bli den stora gåtan under gårdagen... och helt plötsligt låg dte bara där... må det varit paret som hade sex i jakt-tornet, eller grannen? ah... katten? den skygge då! igår blev det även ett flygplansspel... som jag tror några av mina medtävlande fuskade i! illa! Och Madicken blev det... innan vi hittade en orm i skogen.

gårkväll spenderades i Lund för att lyssna på studentsångarna och sedan för att avnjuta det hundra år gamla spexet uarda. skrattsalvorna var inte lika högaljudda och stora som i fjol men dock fanns det även en del glimtar i detta spex. kvällens beskymmer var att jag inte hittade min korvgubbe som jag planerat att införhandla mig en korv utav. han som stod där i fjol. efter spexet blev det mcd, ett unkit sådant. har aldrig tidigare varit med om ett mer ostädat! Irk!

uppblåsbara kaniner kan man med ha nytta av!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha och du hann med att ringa mig! ;) Sugar, tack för din fina kommentar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback