Blåsor och armbrytning

Idag blev det upp i ottan.. nåja, åtta räknas väll till ottan? Iaf in och körde styrka på gymmet. Fick värsta blåsorna i händerna så nu ska jag ta tag i att köpa sådana fjolliga träningshandskar.

Sprang en runda på eko innan jag får hem och somna framför Seinfeld.

Ikväll var det 20-års kalas för kusinen min. (hon jag lirar handboll med..) min mamma och pappa ratade min klädsel och tyckte jag såg ut som humle och dumle. Det är iaf vad vi kallar de två damerna som delar ut reklam i byn. De kommer med högklackat oavsett väder och vind. Skumma kläder och tingel och tangel till smycken. De kör runder sin bil... hum. Borde inte bli ekonomiskt lönsamt för dem.. men men.

Iaf spöade jag kusinerna med respektive i dart innan jag fick spö av mina båda killkusiner (enda) i armbrytning. Den ene av dem styrketränar med en massa brottare och den andra är handbollsspelare... så kanske inte så konstigt om jag fick stryk iaf!? 

Ne ska lägga mig och glo på lite Seinfeld igen för imorgon blir det Malmö och Lund, besök hos broren och kolla på spex. Skoj skoj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback