En onsdag

Imorse blev det musik och rörelse innan jag och två klasskamrater skulle hålla i försvarsspel i fotboll. Möcke bra möcke bra. Som vanligt när det gäller musik och rörelse har jag mina alldeles säregna steg som inte går att förundras över.

De ringde ifrån skolan idag som jag brukar vara och knega på. Heeeeeeeeeeeeej Em! Så kul att de alltid är så glada när de ringer. De hade fått nys om att jag var tillbaka i town och undrade såklart om jag kunde hoppa in igen som fransklärare... baaaah! Wellwell. Har kanske inte riktigt tid med det nu när jag missat så mycket i skolan.

For till gymmet. Crosstrainer i 30 min innan jag gav mig på maskinerna... kände mig så hemsk som fick börja med att maxa de två första maskinerna. Addaktor och abdaktor. Men men. Ska lyssna på Janni och köra tyngre vikter fast med rep. det är så man blir starkare och en explosivare fotbollsspelare tydligen.

Är himma nu. Kusinens bil är i tidningen... och på nätet. Värsta kändisen nu:) fast av fel anledning:(

Jag får skumma sms av min klasskamrat... hum. Was willst du!? fast det är ganska så skoj...:)

Nu blir det middag. mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback