Gårdagen

Testet gick åt pipsvängen. Inte fasen fattar jag begrepp inom exempelvis arkeologin på engelska. Nepp nepp. Fick iaf reda på SAT resultat inte är på det viset jag har fått förklarat. Ju bättre snittbetyg från gymnasiet destu mindre poäng på provet behövs. Kul att en av lärarna på skolan kände igen mig trots att jag aldrig egentligen haft med han att göra. Så stannade och snackade med han ett bra tag efter det att testet var slut. Åh, jag saknar nästan Borgar. En helmysig gymnasieskola. Hörde dock att min gymnasieutbildning inte finns kvar på skolan och att för varje plats på skolan söker tre elever den som första handsval. Helt klart fick det en att känna sig lite speciell som ändå kom in där:)

Vid två mötte jag upp Lollo i Malmö och gick och käkade på Jensens, min favorit resturang! Massor av skvaller och skratt. Min älskade Louise!:) Sprang ett varv på stan med innan jag fick skynda till tåget. Väl på tåget mötte sedan Emma och David upp. Stack upp till Hm i stan och handla till mig innan jag höll på att lura med Emma och David till fel ställe:) men vi kom till sist upp till Loa där det var pre-preparty. Mötte upp de andra på Thai Kong och käkade. Starkt. Starkt. Starkt. Jag blev väl påmind om varför vi var på stammisar under Asienresan förra hösten.

Drog hem till en i klassen och lekte lite och snacka och drack. En i klassens date kom... men gick lika snabbt. Kan ju inte ha kännt sig så välkommen..:/ hehe.

Idag har dte blivit en snabb runda på stan och guitar hero hos kusinen.


Tänkte egentligen jag skulle ha hafte en data och telefonfri kväll. Men datan råkade komma fram ändå..=/


Idag flytta de ihop..=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback