Glad

GRATTIS SNEZ! Nu äro du nästan gammal=)

Idag blev det jobb... var helt enkelt för omotiverad för att gå till skolan... eller något. For till gymmet och körde ett eget konditionspass... hem, laga mat och for och träna handboll. Börjar ju nästan komma in i det nu... inte...:) men det blir roligare och roligare!

Så fort jag kom in på skolan idag möttes jag av alla dessa underbara människor! Jag trivs verkligen där! Flertalet av eleverna jag undervisade i franska kom och snackade. De ville att jag skulle komma tillbaka för att det inte var någon ordning och reda på lektionerna. Åh. Kan man få mer cred för det man gör än när eleverna kommer på detta vis till en. Det underbara är att det vara flertalet elever som jag träffade vid olika tillfällen och alla sa samma sak. Åh. De har alla gjort min vecka!

Kommentarer
Postat av: Snez

TACK SNYGGO! ;D

2008-11-20 @ 08:51:12
Postat av: Rebecka

fan jag tror nästan det är mer motiverande med au :S tro det eller ej, åtminstone för tillfället. Jag läser svenska som andraspråk, trodde det skulle va en bra kurs... men tji fick jag! Och övriga klassen också verkar det som av kommentarerna man hör i klassrummet att döma!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback