Göteborgsweekend

Nu är jag hemma ifrån ett par dagar i självaste gbg.

Ävnetyret startade redan i fredes morse då jag hoppade på tåget med målet Götet. Väl uppe i Göteborg kom Carro och Fia och mötte upp mig. Vi gick och käkade frulle och Carro la ribban tidigt för hur vi skulle komma att bete oss... och hon la ribban ungefär vid fotknölarna. Efter frukosten begav vi oss ut på stan för att shoppa. Lite shoppat blev det iaf innan vi intog käk. Fortsatte shoppa innan vi begav oss hem till Fia. Väl hemma hos Fia slocknade vi till. Carro skulle knuffa av mig från sängen men av någon anledning var det hon som landade på golvet! Sofie kom och käket började tillagas. Vi väntade, vi väntade och vi väntade vrålhungriga för allas våran Snyggo som ramlade in. Vi slängde i oss maten och sen gjorde jag själv för namnet Big m'ama... Örk. Ett antal till av Fias kompisar droppade in och ut innan vi drog till Vasastan.

Och det blev lördag.
Huvudvärk...!? Hum. Efter närmre efter tanke så var kanske inte det så konstigt. Och undra var Fias väska med hennes träningskläder är??? In till stan och gick en sväng. Käka frulle på Bk. Besökte domkyrkan, Haga, fika innan vi hoppade på  spårvagnen till Fia. Sov, sov, sov. Ahhh. In och ut ur duschen för nu var det beställt bord. Var det medelhavs... buffe? nä. Men gott och väl medelhavskäk. Vi drog hem till Snicke och käkade karkki och sjöng kareoke.

Och det blev söndag.
Sova, sova, sova. Städa, städa, städa. Tog tåget hem och råkade som vanligt ut för en massa beskymmer med SJ! JAG HATAR SJ!!! Skyndade mig till bandyträningen och är nu hemma igen...

Tack för en underbar helg!!!


Helgens drink: Pätkisshotar
Helgens mesta: rapar
Helgens samtal: att få snacka med Becca
Helgens shopping: Gina Tricot
Helgens blunder: när Carro knuffade ner sig själv ifrån sängen
Helgens nattgäst: kanske det inte var vare sig mig eller Carro!?
Helgens mest akwarda: Carros outfit på fötterna med jogginskrona, randiga strumpor och festkläder
Helgens missmatch: kanske var det bruden som sprang till spårvagnen!? Frågan är varifrån hon hämtat sin inspiration ifrån? Kanske H&M tidigt under fredagen?
Helgens sämsta: SJ!!!! Jag hatar SJ!!!
Helgens bästa: att få träffa brudarna!!!
Helgens skrattkramp: När vi såg filmen på Fia
Helgens mesta 2: Foton!


Kommentarer
Postat av: Fia

Helt underbar helg! Va har du haft för träningmani idag då? ;)

2008-11-10 @ 18:53:44
Postat av: korvis

träna bort ångest efter helgen krängon?:) haha.

Tack för en skitkul helg!!

2008-11-11 @ 18:50:15
Postat av: snicke

skulle namnet ha varit på förra inlägget hehe

2008-11-11 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback