KRAPULA!

Krapula. Har precis insett att jag ännu inte hämtat ut mina tågbiljetter..=/
Vet inte hur jag ska lösa bandyfrågan på söndag. Eller om det bara blir gym istället?


Har varit flitiga till tusen idag jag och Emma. Har fått ihop ett par sidor med litteratur nu. Möcke bra, möcke bra!

Högskolans bibliotikarie är värdelösa! Fick åka till wendes så fick de hjälpa oss istället! sjukt schysst!

For och gymma. Tjejen brevid mig på crosstrainern har jag tidigare lirat både med och mot i olika sammanhang. Där föll tävlingsdjävulen in i mig. Hon hade sprungit nästan 20 min när jag klev på. När jag hade sprungit i 30 gick jag av och såg då att jag sprungit längre än henne än vad hon gjort på 50! moahaha... Löjligt EM, löjligt. Men sådant sporrar mig till tusen.



Jag blir inte kloka på dig! Du är sjukligt skum och egentligen borde jag bara ignorera dig  totalt och inte prata med dig mer. Fattar inte varför jag kryper tillbaka till dig hela tiden. Du är defintivt inte värt det!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Snez

Nu har jag varit lite off så nu får jag börja läsa på allvar här igen!

2008-11-06 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback