Kritik är guld värt!

Happ. Hemma igen. Med långa naglar och allt:) Hämtat grejerna hos Loa efter festen i fredes, snacka skit. Var upp om och snackade lite skit med idrottslärarna idag med. Skickat in forskningsplanen. Tjo.


Fick idag (så där två månader efter alla andra, mitt eget fel=/) mina utvärderingar från lägerskolan. Jag blev sjukt glad att en i klassen hade vågat kritisera mitt sätt att leda och vad jag skulle utveckla. Det är fasen starkt gjort! Han har verkligen förklarat på vad som jag behöver utveckla... Lugna ner mig, lugna ner mig och var lite mer lyhörd. Känns faktiskt skönt för han gjorde det på ett å bra vis. Även om jag fick en massa beröm och sådant med så är det av kritiken jag lär mig! Så
de så!!! Han trodde iaf att jag skulle en dag i framtiden tillhöra kategorin "de bättre idrottslärarna". Skoj skoj.


Ska faktiskt träffa min kusin Linda idag. Tror det var ungefär... år och dar sedan jag träffade henne. Hon flyttade hem från sthlm samma dag som jag flyttde till åland så... =/ Vi ska iväg till farmor nu ikväll och sen ska jag hänga med henne och träna handboll. Handboll!!! Wiie. År och dar sedan jag gjorde det också. Sjukt kul men shit vad dålig jag kommer till att vara!!

Var och köpte gymkortet idag. 3700 för ett år som student. Rena rånet!!! Jisses!



Jag ska å till Gbg ihelgen med Carro och träffa Fia och Snyggo!!:) ska bara bestäla biljett med!:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Friskis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback